Lina

Dagen i kortkort och bokfunderingar

Publicerad 2008-07-12 22:42:53 i I huvudet på Lina,

Vill bara säga att jag är trött och seg men har ändå massa energi!

Fest igår, kul att umgås med nya människor! Riktigt trevligt var det och jag fick till och med skjuts hem! :D Raglade in hemma ca 2.30 inatt och sov till uppskattningsvis kl 13-14 hehe... Jag var riktigt seg, men efter en dusch och en brunch var jag redo för jobbet kl 17. Jag hann till och med städa och byta sängkläder innan jag for på jobbet :D

Nu är jag hemma efter 17-22 jobbandet, har bytt söndagen med sandra som av någon anledning ville ha kortare dag imorrn, så jag tackade ja till massa extra timmar och OB ;) 11-19 är jag over there.

Hm, mer då? Ikväll, slappa och fundera över vilken bok jag ska börja läsa :D Har läst ut sagan om ringen triologin nu (jag vet, jag är lite efter.. men men .. ) Så nu står det mellan alla mina nyinköpta pockets:

Förklädd till man - Norah Vincent

Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra) - Martina Haag

En helt annan historia - Håkan Nesser

Gåtornas palats - Dan Brown

Flyga drake - Khaled Hosseini


Så.. vad tror ni? Where do I begin? :S Så mycket bra!

Sa jag förresten att Bitterfittan av Maria Sveland är helt underbar? :D (tack Saya för boktipset!)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela