Lina

jobb och framtidstankar light

Publicerad 2008-06-18 10:12:45 i I huvudet på Lina,

Känner mig trött och sliten och har absolut ingen lust att jobba 9 timmar idag, men jag vet ju att det kommer gå fort.
Det jag mest av allt vill nu är att få åka till västkusten (fjällbacka utanför uddevalla) och träffa min PP igen! SAKNAR! Där kommer jag stanna och bara slappa ända tills på måndag! Najs!

Halkade in på en blogg av en tjej som snart gifter sig och jag blev så sugen! :P Hon verkade så lycklig och alla förberedelser och allt som hör till. Jag hoppas verkligen hon får ett bra liv med sin blivande make :) Nån gång är jag övertygad om att jag också kommer hamna i hennes ställe. PP är den första killen som jag faktiskt kan se en framtid med, och det, mina vänner, känns ofattbart otroligt härligt! :D


Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2008-06-18 12:52:26

jag kom också på det idag. haha! herregud att det är så svårt för mig att komma ihåg :P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela