Lina

Härligt!

Publicerad 2008-05-17 22:38:23 i I huvudet på Lina,

Yes, nu ger jag mig för idag. Får ändå vara nöjd med dagens arbete. Sammanlagt har jag och saya skrivit drygt 2000 ord idag på A-uppsatsen ;) We rock!

Plus att jag har städat, tvättat, slängt massa skit (gamla äckliga mattan och badrumsmattan är officiellt ute ur mina ägor) och jag har även renbäddat!

Nu ska jag pyssla lite vid datorn och sen duscha och krypa ner i min härligt renbäddade säng och invänta pojkvännen som är ute på galej. Jag har haft en helmysig dag faktiskt. Vet inte varför, men idag är en dag där allt känns så rätt!

Hoppas ni också haft en helbra dag! Kram och godnatt på er alla!

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2008-05-18 11:40:29

Vi är otroligt grymma!

Postat av: Saya

Publicerad 2008-05-18 11:41:32

Vi är otroligt grymma!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela