Lina

Telepati eller tvillingsjäl??

Publicerad 2008-05-20 08:43:58 i I huvudet på Lina,

Jag och saya märkte väldigt tidigt att vi tänker rätt lika. Vi formulerar oss likadant osv, och detta efter att bara ha kännt varandra någon månad.
Nu efter 4 månader så börjar det nästan bli läskigt! Inte nog med att vi rättar samma småsaker i vår A-uppsats utan varandras vetskap, nu har det nått sin peak!
I morse ringde alarmet klockan 7, eftersom vi skulle till skolan kl 9. När jag väl dragit mig upp ur sängen (40 min senare) kollade jag almanackan och såg att det inte är förrens kl 10 vi ska på vår handledarträff!.... suck.. så jag gick och käkade frukost.
När jag kom tillbaka skriver saya på msn att hon försovit sig. "höhö" skriver jag "gissa vem som gjorde tvärt om" syftandes på att jag klev upp för tidigt. Hon förstod inte hur jag menade så jag skrev att jag trodde vi skulle vara på skolan kl 9. "ska vi inte det?" fick jag till svar!
Alltså hade saya också inbillat sig att det var idag vi skulle på skolan kl 9, fast det egentligen är på fredag.

Så, telepati eller tvillingsjäl?? :P

Kommentarer & tankar

Postat av: jessica

Publicerad 2008-05-20 10:49:54

ja det känns konstigt att klockan knappt är elva och jag har redan varit vaken i flera timmar! :)

ja just ja. det kliar väl i dina "kasta saker fingrar" när du ser mina prylar stå och skräpa? :P

men en promenad låter trevligt :) den här veckan är så körig så en promenad i slutet av veckan vore mycket skönt, så jag får beklaga mig lite ;) kram

Postat av: Vanja

Publicerad 2008-05-20 14:34:25

Lol jag drömde att din pojkvän försökte döda mig inatt. Varför? Har aldrig träffat pojken! Kan du förklara detta och be honom att lägga av?



Och grattis till tvillingsjälen, inte illa pissat

Postat av: Saya

Publicerad 2008-05-20 21:50:09

Helt klart tvillingsjäl. Det ska bli intressant att se om vi kan förmedla tankar mellan Gävle-Örebro sen. :)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela