Lina

And this was also a day

Publicerad 2008-10-28 21:43:34 i I huvudet på Lina,

Lucnchpass med My, Happy moves! Riktigt härligt! :D

Promenad och fika med Jenny + lite Buzzande

Corepass med My, gött för magen

Lite cykling och löpbandsgående i ca en timme med My för att invänta

Streetdance med Ajla.

Promenad hem och kvällsfika med älsklingen!


Härligt bra dag!

Dessutom blev jag uttagen som tränare i Cardiobox också! :)



(you and me till våren, det vet du! :) )

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-10-28 22:36:44

Grattis igen, igen och igen, du kommer bli den den bäste instruktören de någonsin haft och kommer ha! :D Du är bäst Lina! Kramkalas



Postat av: Anders

Publicerad 2008-10-28 23:10:57

Grattis! =)

Postat av: jessica

Publicerad 2008-10-29 00:40:28

GRATTIS!! :D Jag visste det! ;) och då har jag inte ens sett dig köra ett pass ;)

Postat av: Saya

Publicerad 2008-10-29 09:01:36

Grattis!!! Du kommer att bli grym som tränare! :) Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-29 21:21:15

Åh! Stort lycka till, till dig också! Det här fixar du! Kram!

Postat av: Sara

Publicerad 2008-10-30 18:20:14

Meh, tränare! Fränt! :D Grattis gumman :D

Men du, den där länken fungerade inte :S

Vet du något annat bra ställe jag kan läsa på??

kraam

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela