Lina

allt eller inget

Publicerad 2008-10-26 16:17:16 i I huvudet på Lina,

IGÅR

Medmera-kampanjen:


#1
Äldre man, går förbi, kommer tillbaka,
Man: Du, vet du vilket Kanal4:s bästa program är?
Jag: Ehh.. näee...
Man: Reklamen, för dom är så jävla dåliga!
Varpå han går iväg innan jag hinner säga något...

#2
LIten kille står och kollar på DVD filmerna som jag delar ut till de nya medlemmarna. Vi börjar småprata och det visar sig att han är lika gammal som min lillebror (11 år) och vi småpratar om allt möjligt ett bra tag. Snacka om supertrevlig och artig ung man! :D Dagens bästa samtal hade jag alltså med en 11årig kille :P



Personalfest

Efter medmerakampanjen (sista!) drog jag hem fräschte till mig, satt på buss till markbacken, hängde hos cathrine i ca 30 min innan vi drog på bowling. 

Gissa vem som hade SÄMST resultat på bowlingen av ALLA på jobbet... jo, Moi... Satte typ en strike, tre(sex) missar, en strike, fyra(åtta) missar, en strike.. osv.. :P Jag körde på allt eller inget med andra ord! Haha, funkade inte såå bra..

Därefter drog vi på harrys, god mat och glada jobbarkompisar!

No more need for words.

Fick skjuts hem av Biancas boyfriend som kom och hämtade henne precis när jag också ville hem, perfa!

Hem och mysa med MIN boyfriend, sedan sova


IDAG

Audition


Upp och stuffa, genomgång med my och josefin i mitt vardagsrum (haha, hade smått panik kl 10.45 för att vi inte kommit igång då PP påminde mig om vintertiden, så det var ju lugnt)

Samling i G2, vi var hela 5 pers som gick på auditionen! haha, men det var skön stämning och kul! :D Det gick bra för oss alla på både det praktiska och på intervjun, (tror vi, svårt att säga)

Så i veckan ska dom ringa och meddela hur vi skött oss :P


Resten av dagen

SLAPPA

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela