Lina

Godmorgon!

Publicerad 2008-09-21 20:21:30 i I huvudet på Lina,

Haha, jag vet inte var jag ska börja.. men det var i alla fall en hellyckad kväll igår!

alla på listan dök upp, dock var bara micke med vän samt jessica och elias förbi en liten stund.


mingel

Jocke försöker bekanta sig med Jessica och elias, och jag fick onda ögat av jessica! :O


Micke och sandra l samtalar och (förlåt) den namnlöse verkar inte allt för road... eller så funderar han på om han ska ta lite chips till...


Innan micke med sällskap drog så hann vi ta en jobb-bild (tyvärr ville inte sandra vara med på den :O Men det får man ju respektera.) Elias och Jessica drog också relativt tidigt, men så tog dom det väldigt lugnt :)


Jag och Jempa, här under kommer en bild på oss tagna för ca 1 år och 20 dagar sedan ;)


ett år äldre har vi alltså blivit..

men hm, vart var jag nu? Jo, sedan ballade festen ur :O




och det slutade milt sagt såhär..



hrm... efter en nattlig joggingtur (?) och nerbäddning av sandra hemma hos oss på extramadrassen så kom jag isäng ca 5.20 !! Kändes minst sagt skumt med tanke på att igår var jag uppe kl 5.15 för att börja jobba kl 6....


Idag var blev alltså naturligt en lugn dag. Har tvättat massor(är fortfarande inte klar) och har städat och käkat på pizzerian! MUMS

Det var superfint väder idag och jag och PP blev lite besvikna för att vi missat hela dagen, men det var ju vårt eget fel. Vi gick iaf typ tre varv runt huset bara för att vi inte ville gå in. Jag hade inte kameran med mig, men fångade ett vackert höstträd med mobilen!

Det här trädet ligger ett stenkast från vår lägenhet.




För en liten stund sedan fick jag besök och blommor! En superfin kruka med blommor som doftar underbart! TACK så mycket fast du vet att det inte hade behövts, du skulle gjort samma sak för mig! :) Jag tycker om dig!

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-09-21 22:45:38

Jag verkar ha missat något igår, typiskt. huff

Dock var det ju bra att ni hade det skojsigt :D

Postat av: jessica

Publicerad 2008-09-22 16:42:24

jisses, vad missade jag efter att vi dragit? :P vi får diskutera det över cookien :P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela