Lina

En underbar helg med en underbar fröken (i dubbel bemärkelse)

Publicerad 2009-02-09 21:30:36 i I huvudet på Lina,

Så var the week from hell över och helgen tog död på allt det sura och jobbiga som alla måsten hade byggt upp. 

Kära kära Saya var och hälsade på ända från hufvudstaden. Sist vi sågs var i samband med opponeringen på A-uppsatsen i retorik VT 2008. Det som sas efter allt opponerande var "Vi ses innan sommaren är slut" ...
well
Det hann gå nästan ett år innan det blev igen. Men det BLEV! :D 
Snicksnackande till kl 3 på fredagsnatt, vi var vakna när sambon trampade in efter en blöt kväll. Tyvärr jobbade jag en sväng på lördag dag men sedan blev det middag på bamboo. Plankstek närmare bestämt! Mums! Därefter BIO! Det stod mellan Bolt och Seven pounds, efter att ödet bestämt blev det tillslut Bolt.

Sen kom söndag, oh, denna söndag!

Gissa vad vi gjorde!!!

Relaxade på gustavsviks relaxavdelning!!! Bubbelpool, ångbastu, tillgång till äventyrsbadet, tidningar, morgonrock, fräsh lunch... RELAX! Så skönt var det, och det  bästa är att vi verkligen kan slappna av i varandras sällskap, sitta och läsa varsin tidning utan att det känns konstigt. Prata om allt möjligt viktigt och oviktigt! Känns fint att ha sådana vänner, och du är en sådan vän saya! :D 
  
Nästa gång kommer jag och våldgästar lärarlyan i stockholm :) Hoppas det inte dröjer så länge (men det ser vi till att det inte gör, senast innan sommaren är slut va? ;) ) 


Ska be Saya skicka över bilder till mig snart, det är hon som sitter på de få gobitarna som togs :) hehe. Hur som helst har jag mått jättebra av att ha henne här, det var percis det jag behövde nu känner jag! 

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2009-02-11 21:48:54

Åh, vad rörd jag blev av att läsa ditt inlägg! Stort tack för i helgen!! Jag är glad att ha en vän som du! Kramar!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela