Lina

Still no internet

Publicerad 2009-03-09 11:22:44 i I huvudet på Lina,

Sitter på universitetet nu och fördriver tid tills ryssgympan börjar kl 12.

Var förbi bibblan en sväng och insåg att boken jag och jessica beställt (drygt 300 spänn) som inte kommit än, FINNS SOM LÅNEEX! Nu har jag lånat den till föreläsningen vi ska ha på onsdag och 300 kr är kastade i sjön. Man kanske kan skicka tillbaka den oframkommna boken och alltså slippa betala för den? Någon som vet hur man gå tillväga då?

Annars är allt bra. Jobbar/Pluggar/Städar/Pussas/Spelar Little Big Planet/Tränar dagarna i ända och jag trivs med det! :)


Har inte kommit på något världsomvälvande att delge er i min fina (men lite småtråkiga) blogg. Inte än i alla fall.

Vi hörs!

Kommentarer & tankar

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-09 13:16:32

Ang. boken... Om den kommer via postförskott eller liknande, måste du nog ligga ute med pengarna. Du returnerar alltså boken, men får tillbaka pengar i efterhand. Så brukar det i allafall fungera.

Hoppas ni kan komma till påsk. Skulle va kul å se er igen min gogumma.

Både du å PP.

Kram på dä!!!!!!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela