Lina

3 dagar kvar

Publicerad 2008-04-15 14:12:21 i I huvudet på Lina,

Nu har jag tråkigt och är sugen på att baka massa till min födelsedag! eller egentligen vill jag baka och äta nu! :D

Annars har jag mest tråkigt som sagt, inte så mkt att göra i skolan och hela vänta på svar från PHS tär, jag funderar på om det är därför jag börjar sova oroligt på nätterna. Vaknar ofta av att jag vrider och vänder på mig och vet inte hur jag ska somna om.
Sen har vädret också varigt oroligt, jag som är vädermänniska påverkas mkt av det. Kan det inte bara bli sommar nu så man kan gå ute i t-shirt varje dag och stekas! Sen är det dumt att jag har min CDspelare hemma. blöh

sen borde jag enligt en sida som gör en GRATIS kroppsanalys gå ner ca 17 kg... Kul för självförtroendet... kolla själva här

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela