Lina

Dag 1 av 2 avklarad

Publicerad 2008-04-29 11:55:03 i I huvudet på Lina,

Eller nja, jag har ju fortfarande TVÄTTNING, STÄDNING och HANDLING kvar...

Syftade iaf på våra argumenterande tal i halvklass som utspelar sig under två dagar (idag och imorrn) mellan 8-12 i hörsal F.
Idag fick jag opponera TVÅ gånger :O
Jag blev utvald att få göra en spontanopponering på en tjejs tal som jag inte visste något alls. Men det gick bra ändå :D fick väldigt bra kritik av Anna(lärare) efter min opponering! sweet ;)
Ja ochjag höll också min förberedda opponering som jag var medveten om att jag skulle hålla när jag kom till universitetet på morgonen. Gick helt okej.

Så imorgon är det bara tal för min del och sedan sitta och slölyssna på alla andra. Vi är sammanlagt 29 personer som under dom här två dagarna ska både hålla tal och få en opponering.

Men efter lektionen imorgon åker jag och PP till Linköping och hälsar på Fille och Linda! :D det ska bli riktigt kul!


Ah och just det. Anna: Det är upp till var och en att tolka texten i föregående inlägg på sitt eget sätt, fundera över den och dra din egen slutsats ;)

Kommentarer & tankar

Postat av: PP

Publicerad 2008-04-29 12:53:34

Härligt att opponeringen gick bra :)

Postat av: My

Publicerad 2008-04-29 14:51:48

Gött Lina så ska det låta, du är så oerhört duktig! :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela