Lina

Fy på mig

Publicerad 2008-04-07 17:08:36 i I huvudet på Lina,

Jag känner mig som en usel bloggare... Det har blivit lite på siståne och det som blivit är bara blaha-blaha...

Haha, vettetusan hur jag ska gottgöra det.. Drar väl till med lite mer blaha blaha...

Hm, ja.. Jag längtar iallafall till hösten, eller, inte till HÖSTEN, utan till vad jag gör då, vars jag är osv...
Förhoppningsvis är jag sambo då! (och förhoppningsvis är jag det i Umeå ;) ) Men men, att stanna i örebro är inte fy skam det egentligen, örebro är en mkt fin stad :) (kom och hälsa på!)

Höhö, idag har jag köpt grejjer till mitt födelsedagskalas! Bara 11 dagar kvar tills jag fyller år! tuuut.

Nu funderar jag mest på hur jag ska komma iform till beach 2008. Trots att jag är i bättre form än nånsin är jag långt ifrån nöjd... "aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd".. men iofs är den låten titelspåret på annas liv-soundtrack, inte mitt :P
Jag undrar vad mitt soundtrack skulle vara... förslag? :P

Någon annan än jag som stör sig på Sanna brådings RÖST? "peeetreeestaaaar"

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela