Lina

In my arms

Publicerad 2008-04-13 10:07:58 i I huvudet på Lina,

Mulet och trist idag (ja jag vet att jag ofta skriver om vädret.. men så får det vara!)
Jag vet också att jag varit dålig på att blogga igen, ledsen för det.

Jag har kommit på en grej som jag ska försöka börja genomföra imorgon. Kom på att man kan ju låna ljudböcker på biblioteket (ja okej, det har jag vetat länge, men inte riktigt förstått dess fulla potential) Så nu tänkte jag leta och kolla om jag har min cdspelare här eller om jag tråkigt nog har den hemma hos familjen. Är den där ska jag nog få låna en av PP. I alla fall tänkte jag att det kan vara härligt att lyssna på ljudbok samtidigt som jag går långpromenader!

Mm, igår gjorde jag en jättegod matpaj till middag av ett grundrecept jag fått av My-här. Använde grundreceptet men slängde i lite bacon och keso med löksmak! Muums!

Åh, idag ska jag och PP eventuellt kika på HUS! Vi har inte bestämt vilket än, men det hinns.
Vi satt en dag trötta på att vi bara gjorde samma saker. Promenad, äta, film, tv... så kom vi på att man kan gå på visning, och på den vägen är det. Bara för skojs skull alltså, vi har inte tänkt köpa hus påriktigt (än iaf ;) )

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela