Lina

morgon morgon och fredag!

Publicerad 2008-04-11 10:33:55 i I huvudet på Lina,

Gick upp imorse.. vädret såg lovande ut så jag drog ut och sprang. När jag precis var utanför dörren mulnade det på, och jag kände regnstänk i ansiktet! Jag funderade på att vända tillbaka, men NEJ! Så jag fortsatte...
Det var mulet och lite kyligt, men det blev inte regn som tur var. Och ironiskt nog kom solen precis när jag sprungit klart och skulle promenera hemåt.

Nu är det sol igen men det är fortfarande osäkert om det håller i sig eller om molnen kommer ta över.

Haha, förresten.. visst är det jobbigt när man lufsar fram i spåret, och vet att man har en lång brant backe framför sig, som det är jättejobbigt att ta sig upp för... och när man kommer dit så är det en person som går där! som man vet att man måste förbi! Då ska man alltså verka hurtig och springa förbi i mördaruppförsbacken och helst inte låta som en frustande ko med astma...

näväl...

Jag har tränat och jag mår BRA!

En till sak, titta vad som låg mitt på vägen när jag gick tillbaka
image67

en hjärtmask!
och den låg så när jag hittade den, levande och glad! Jag har alltså inte mördat den för att sedan lägga ut den som ett hjärta.. Fint va?! :D

Kommentarer & tankar

Postat av: anna

Publicerad 2008-04-11 15:56:50

haha klart du dödade den:P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela