Lina

another day

Publicerad 2008-08-05 18:51:50 i I huvudet på Lina,

mhm

sitter ensam i lägenheten för första gången nu sen vi flyttade in.. eller vänta... nu klev PP in :P haha
Tänkte i alla fall skriva att det kändes bra att bara få vara själv ett tag, men det kommer det bli rätt mycket av sen när pp pluggar.

Har jobbat 4 timmar och 15 minuter idag utan rast.. suck.. ibland jobbar man ju en timme och sen rast. Men men. det har varit jättemycket folk och för lite kassörsbiträden(?) (vill inte säga kassörska då vi är både män och kvinnor som sitter i kassan) anyho... Det gick bra trots att jag kände mig halvt borta i nöten.. dessutom ska jag mest troligt jobba dubbla pass  imorgon.. 8-15 + 17-20 yeehaw.

Nä, nu ska jag fortsätta rensa ur mitt hemarkiv och förhoppningsvis ta en kvällspromenad om det slutar regna!

och JA jag ska leta fram kamerakabeln och visa bilder på lägenheten :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela