Lina

Dagens miss samt hiss! allt i ett

Publicerad 2008-08-26 20:54:46 i I huvudet på Lina,

Haha, fick min AVI idag att jag kunde hämta ut mina grejjer jag beställt från ellos på ica. Efter en regning tur fram och tillbaka till stan så slutade det regna. Bestämde mig då för att cykla till ica och hämta ut paketet...

det visade sig vara bautastort och ligga i en kartong! :
O (inte i en påse som det annars gör)

Haha, dessutom höll det på att öppna sig så grejjerna nästan rasade ut. Jag och hon på ica fick brottas med det och föröka försegla bättre...

Hon: Har du bil?
Jag: Haha, eh nää.. jag har cykel...
varpå det ser ut som att hon tänker "stackars flicka..."

Hur som helst fick vi ordning på det och jag baxar ut jättepaketet till cykeln, har redan insett att jag måste lägga det på pakethållaren och styra cykeln så jag har koll på kollit (;))

Efter att nästan tippat cykeln ett par gånger kom jag och paketet hem relativt välbehållna.

Nu är jag...:
ett par skor (grå stövelaktiga höstskor med en rosett på)
en höstkappa (olivgrön i ull, fin fin)
en klänning (persiko-lila ballongklänning med rosett på framsidan)
tre par trosor (tråkigt, bara för att jag måste ha-köp)
ett överkast
(mitt och PPs till sängen, nu kan vi ha besökare som inte känner att de är i sovrummet)
och fyra svarta fyrkantiga glastallrikar med fyra tillhörande små vita mönstrade glasassietter...
...rikare

...och X antal svenska kronor fattigare...

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-08-29 23:47:01

Trosor är väl inte tråkigt, jag köpte också det i förrgår 5 par :) de var inte så tråkiga 8-) hihi

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela