Lina

Detox dag 2 samt os-bekymmer

Publicerad 2008-08-19 14:23:11 i I huvudet på Lina,

Med detoxen rullar det på, jag mår superbra (eller ja, som vanligt måste jag påstå) men jag mår inte dåligt, är inte sur, har inte ont i huvudet osv, som annars kan vara vanliga biverkningar. Jag är inte heller sötsugen (än) vilket är toppen!

Dock så är jag ensam hemma igen en stund och vet inte vad jag ska hitta på, OM vi hade haft en tvbox så hade jag kunnat se på vår tv och alltså kunnat se på OS. Det är sommarOS vart 4e år och jag har inte sett nåt!!! (förutom ca 15 min simning då jag låg på blodcentralen men det räknas knappt) suck. tänk om jag bara kunnat slänga mig i sängen och slötitta på nån kul osgren.. men men, har varit på promenad med vovven och ska väl sno ihop lunch nu.

Är egentligen ledig idag, men ska jobba 17-20 för sandra som ringde och var jätteförkyld

Tack för era komentarer!:)

och jag saknar dig också moster! <3

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela