Lina

Detox dag 7 och hej på er alla :)

Publicerad 2008-08-24 14:21:17 i I huvudet på Lina,

Hej hå

Detoxen rullar fortfarande på fint.. har haft några extrama abstinensperioder när jag suttit i kassan och sett kundernas choklad, chips och vita bröd mm rulla förbi! Har dock klarat mig från att inhandla och inmundiga dylika saker. poäng till mig!

Idag åt jag en supergod avocado- och bönsallad! MUMS säger jag bara! Superenkel och supergod!

annars jobbade jag från 6 till 13 och är lagomt trött.

förresten... vad ska man svara när än kund surt säger "Du, era sharonfrukter... är det ett skämt eller... dom är jättehårda" Ehh.. "haha, ja det ÄR ett skämt!! dom är gjorda i gips! Kul va!??! Hihi!" well well...

Nu ska jag och pp strax dra till hans päron och softa lite. (fika, fast jag får inte :( ) sen blir det nog ikea imorgon. :)


Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela