Lina

R.I.P nr2

Publicerad 2008-08-09 12:06:23 i I huvudet på Lina,

Jaha.. inte nog med att min mobil är död...igårkväll välte hallspegeln och gick i tusen bitar :( Undrar vem av mig och PP som får 7 års olycka... vi kanske får sju olyckliga år tillsammans :O

Nä, det blir nog bra.. men jag känner mig rätt deppig nu, måste lägga mina pengar på en ny mobil OCH en ny hallspegel... SUCK


PP tycker att jag varit rätt negativ senaste tiden, det är inget jag har tänkt på men jag antar att han har rätt. Jag funderar över vad det beror på och jag tror att det är min oro över jobb i höst som spökar. Det gör mig lättretlig och jobbig. Hoppas det löser sig snart, för hela mobil och spegelgrejen har inte gjort saken bättre..


För att gå vidare till lite mer positiva saker så hade vi en trevlig kväll igår hos Simon (en kompis till PP) hans rumskompis Nandor och deras katt :D Jag, PP pch Karl drog dit och sedan slöt simons tjej (Lina) och hennes kompis (Lantis/Karin) upp efter att ha varit på Lars Winnerbäck konsert.  :)
Jeezez,  där fick jag höra att det existerar Engla-skämt :O  jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta men en i gänget hade en försmak för morbida skämt.. tydligen ska det finnas en hemsida med sådana skratta-eller-gråta-skämt ang. Engla också. huuu...


Nämen,  väd hände här? jag skulle väl prata om lite mer positiva saker!? Suck.. måste samla mig idag och hitta min glada anda igen.. det blir nog bättre när jag fått ett köksbord och en mobiltelefon.. Vad materialistisk jag är! Jag borde ut och springa eller nåt, men har så ont i kroppen efter mitt träningspass igår...



Allt har en naturlig förklaring: Mens

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela