Lina

12 december 2008

Publicerad 2008-12-12 12:03:19 i I huvudet på Lina,

Idag har jag:

Vaknat kl 7
Varit på blodcentralen och lämnat blod kl 8.15
Kommit hem kl 9.15

somnat

Vaknat... nu...

Att göra idag:

Städa hela lägenheten
Börja packa
Duscha
Käka julbord!

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-12-12 12:20:00

Duktig Lina :) Frågan är om man skulle våga sig på det där någon gång, att lämna blod alltså, trots att jag har värsta blodscräcken! (A) hahah hoppas du får en bra helg & lucia! :D

Postat av: Saya

Publicerad 2008-12-12 16:08:29

Ja, OM de är överens! Annars kan det vara svårt att veta vilken katt du ska lita på. Har du otur ryker de ihop, s.k. catfight! :p Lycka till med resa och bakning! Vi hörs vännen! Kramar"

Postat av: jessica

Publicerad 2008-12-13 14:42:03

jaa håller med. vill också ses oftare men jag är inte så social av mig nu för tiden :( men jag har bestämt mig för att det ska fanimej bli bättre efter jul! får se till att slappa rejält hemma hos föräldrarna och få ordning på sömnen snabbt så vi kan leka igen! :D hoppas du får det fint i norrland ;) kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela