Lina

Skickligt!

Publicerad 2008-12-03 12:30:30 i I huvudet på Lina,

Haha, attans vad dom är skickliga på spärrservice!

För ett par veckor sedan haffade dom mig utanför coop när jag skulle in och handla. "Här ta den här brickan och sätt på nyckelknippan så hjälper vi dig att få tillbaka den om du tappar den och någon hittar den!"

okej, sa jag och tog den, gratis är bra!

"Vänta så ska jag bara skriva upp brickans numret så vi kan kontakta dig + att vi måste ha dina personuppgifter!"

aj, fan, där kom haken... men jag behövde inte betala och kunde bara säga upp det om jag ville, så låt gå.


Så ringer dom idag, en supertrevlig kille som sa "Lina" i varannan mening. Gammalt knep I know, jag fnissade varje gång han sa det (inombords förståss) Anyway så babblade han på om hur viktigt det var för mig att skydda mobilen med abonemang (nu har jag inte det, men OM jag skaffar, haha) och alla mina idhandlingar och bankkort osv om jag skulle bli av med plånboken. Joooo.. tänkte jag...

Så vips hade jag beställt ett paket för skydd av alla mina värdehandlingar under tre år! HAHA (450 spänn för 3 år och 3 månader... mindre än 12 kr/månad) så okej då... Hoppas jag tappar nåt nu då så jag får valuta för tjänsten!

ps. alla telefonförsäljare, ring mig gärna, jag går på vad som helst! (eller så kaaanske jag gjort en bra affär här.. hm, det visar sig ;)  )

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela