Lina

Tillbaka efter en datorfri julhelg!

Publicerad 2008-12-27 10:40:37 i I huvudet på Lina,

Vi drog i tisdags till Mormor och Lennart i vännäsby för att tillbringa julhelgen där. Kom hem igår.

Kan sammanfatta med att det som vanligt har gått väldigt fort! Samt att jag tror att mormor överträffat sig själv när det gäller att göda upp oss! :O OMG säger jag bara. Kakor in i det oändliga, och att dom är fruktansvärt goda gör inte saken bättre. Måttet var ändå rågat när det bjöds på 8 sorters hembakta kakor till LUNCH! :O Då längtade jag faktiskt hem till att få bestämma sin egen mat :P

Härligt att få träffa min kära sara igen!
Två förmiddagar på stan är inte fy skam :) Synd bara att det blev lite kort om tid, men det är bättre än inget :D

Så Hemma igen är det dags att få fason på sig själv igen. Har tänkt köra mitt missade styrkepass under helgen, kanske även ta en springtur nu när det är så milt.

Tack för alla fina julklappar och allt fint sällskap och inte minst tack för alla fina julkort och sms :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela