Lina

Fettis-dagen!

Publicerad 2008-02-05 21:42:31 i I huvudet på Lina,

Yeah, har bakat semlor med en slutkörd pojkvän! :D Gott och kul, även fast jag faktsikt märkte att han var dödligt trött och egentligen bara ville sova! Men du gjorde ett bra jobb ändå älskling!
Vill bara vräka i mig allt fett som finns här i världen och ändå vara smal, perfekt! :D men nejdå, man måste träna för att hålla sig i form.. suck, jaja, det är mitt liv.

Funderar på en film ikväll. Kan tänkas, och så är det skola imorgon.

Skulle vara skönt att få jobba och slippa plugg, meeeeen meeeeen... LIVET hej och hå :)

Kommentarer & tankar

Postat av: PP

Publicerad 2008-02-06 01:05:23

Haha va? Jag ville ju baka semlor ju!! Inte sova :P (huff

Postat av: anna

Publicerad 2008-02-06 12:13:56

smal och snygg....åh du har mig som förebild?,KK haha. öhh%)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela