Lina

Horoskopbyte!

Publicerad 2008-02-13 16:00:45 i I huvudet på Lina,

Jag och anna lästa våra horoskop idag, men det passade inte riktigt in.. så vi bytte helt enkelt!

Annas horoskop, tvillingarna

är du intresserad av ett nytt arbete,
du verkar nyfiket höra dig för?
Du är omtykt där du är och jag tror inte du byter.
Bäst är det så. Härliga tider,
så tror stjärnorna att du får det med kärleken.
Det är med ditt leende som du vinner vänner,
så gläd dig över din egen person.

Mitt horoskop, väduren
Din tillvaro är harmonisk och behaglig.
Duka till fest, så njuter dina gäster av din sköna miljö.
Du är en sann vän och kärleken blir rar.
Ekonomin ska nu få en chans till förbättring.
Stjärnorna tror inte på vinst i spel för dig.
En liten fest kan dock vara rätt att bjuda till.

Men efter att ha läst det konstaterade vi att det passade bättre om vi skulle byta. Anna ska ju ha fest på fredag, och jag tyckte det lät lockande med att få mer härliga tider i kärlek. :D Alla hjärtans dag imorgon. :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela