Lina

Love it!

Publicerad 2008-02-28 10:13:11 i I huvudet på Lina,

Man ligger och drar sig i sängen, vill inte riktigt upp, men tvingar sig upp efter att ha snoosat tre gånger.... drar sig in på toan, gör morgontoalett, vill bara sova mer. Går ut i köket och slänger ihop en frukost som man ändå inte orkar äta upp. Drar på sig uteträningskläderna, för att markera för sig själv att NU BANNE MIG ska jag ut. Går ut, det är lite kyligt men solen skiner! Promenerar med lättare och lättare steg ut i 5km-spåret. Morgonpasset i lurarna! Älskar det programmet. Går i rask takt till musiken och fnissar lätt när martina och olle drar nått skämt. Kommer tillbaka in och upptäcker att ALLT ÄR SÅ UNDERBART!

Jag glömmer alltid att det är som här mornarna som är dom bästa! LOVE IT!

Ha en bra bättre BÄST dag!

Kommentarer & tankar

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-02-28 10:22:04

Vad härligt :) Ha en underbar dag!

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-02-28 10:29:08

Godmorgon.
Ha en bra dag :)

Postat av: Fridah

Publicerad 2008-02-28 10:30:28

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_d...nte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

Postat av: Thilda

Publicerad 2008-02-28 10:32:43

Sådana morgnar behövs verkligen =)

Postat av: Fridah

Publicerad 2008-02-28 11:59:59

** ja , han är så himla bra :)

Postat av: mamma

Publicerad 2008-02-28 13:20:53

Lina, detta är du i ett nötskal!!!
Morronpigg och rask..eller...
Älskar dig min underbara goa Linagumman!!!
Kramar mamma.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela