Lina

Ont i benet :(

Publicerad 2008-02-09 13:16:05 i I huvudet på Lina,

Sträckte mig i benet för några dagar sedan, och det gör fortfarande ont, till och med när jag bara sitter, det strålar ner i hela benet... suck

Kul igår iaf, fest hos cärrolajn och mårten. Trajvligt och sen var det kåren.
Rätt mycket folk faktiskt och bra stämning.
Haha, men det blev lite pinsamt för mig och PP när vi skulle gå hem :P När vi kom ut stod bönligan där med kaffe och te för alla fyllosar som vill ha (jag och PP gick ut från kåren "tidigt", strax efter kl 1) Så vi gick och snackade och fick te och kaffe. PP visade stolt sitt kors och sa att han hållt ställningarna därinne (bönligan är, som det låter, ett kristet gäng på campus) sen tyckte jag att han började gå åt ett annat håll, så jag sa "Jag bor däråt" och pekade. Sen när vi började gå kom vi på att det inte lät så bra. hahaha! och PP som visat dom sitt kors, sen tror dom att han följer med en brud hem bara sådär... höhö.. men vi vet ju sanningen och det är det som räknas <3

Nu jobbar jag på min takekarta, vi ska göra en tankekarta av en hel bok! Men jag tror det kommer gå bra. Ad Herennium, dags för dig att bli styckad och analyserad. Hoppas på att bli klar med den idag! Det vore SKÖNT!

Kommentarer & tankar

Postat av: PP

Publicerad 2008-02-09 13:27:56

Mitt rykte ligger i spillror :(

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela