Lina

Tajm för träning

Publicerad 2008-02-08 10:46:23 i I huvudet på Lina,

Talet idag gick över förväntan! :O
Trodde jag skulle måste titta i papprerna helatiden, men vips så var det klart och jag hade nästan inte tittat nåt.. Orden bara bubblade ur mig! YES!
och saya... jag såg allt lite röda fläckar på dig ;) men det var bara för att jag kollade efter dom när du nämnde det, annars hade jag aldrig tänkt på det :P Du var skitbra du med! Vi är grymma, ellerhur :D

Nu ska jag träna iaf, ingen my idag :( men jag får klara mig ändå. Gym sen latinogympa!

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2008-02-09 21:00:51

Är det sant? Jag som nästan kände mig säker där ett tag och fick lite storhets :p Nästa vecka blir det polokrage! Vi är dock helt klart grymmast!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela