Lina

Argumentatio

Publicerad 2008-01-25 12:48:13 i I huvudet på Lina,

Idag höll vi (oförberedda) "tal", eller argumentatio, för halvklass. På en skala från 1-5 låg min nervöshet nog på en 3a, har varit mer nervös, men kom på mig själv med att säga "eeh, ööh" och så blandade jag ihop orden, så det kändes som att jag snurrade bort mina åhörare. Tror dock inte det var så farligt. Jag antar att när man märker att man gör fel, så har man kommit hallvägs och kanske kan förutse det nästa gång innan man gör det och helt enkelt hålla in det där "öööh":et :)

Jag och Sandra fick helt okej kritik för vårat argumentatio, så vi kände oss nöjda. Tror vi är ett bra team image5
Det känns som att hela gruppen i halvklass är ett bra team! :) Stöttande och kommer med konstruktiv kritik!

Ikväll är det Henrik Dorsin! Det ska bli så kul! både att se föreställningen och att få se den med min PP <3 image20
Så ikväll innan föreställningen ska vi göra en god middag och mysa! (firade ju tre månader för ett par dagar sen) Så när han är färdig med vad det nu än är han håller på med, så ska vi dra på coop och köpa ingredienser.

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela