Lina

Energidryck och... plugg...

Publicerad 2008-01-18 20:53:54 i I huvudet på Lina,

Usch. Jag hittar verkligen på allt möjligt för att slippa plugga men det värsta är att jag inte är nervös eller har ångest!! Jag förstår inte varför!!?? Jag har knappt öppnat lagboken på en månad och har helt missat associationsrätten (var i Falun och gjorde fystesterna för polishögskolan då) ÄNDÅ tycker jag inte att det är nödvändigt att plugga 100% :O Jag förstår verkligen inte vad det är för fel på mig nu! Men men, som mamma sa när jag berättade det, "det är ju bra att du inte är nervös" så jag slipper må dåligt och så... Sen sa hon också att jag ska ta och festa imorgon för att släppa loss lite! Hihi, min mamma är coolimage9

Jag ska försöka vara uppe så länge jag kan ikväll och förhoppningsvis hinna gå igenom alla övningsfrågorna, då kommer mitt samvete vara lite lättare. Haha, det är bara för samvetets skull jag pluggar, inte för att jag tror att jag behöver det (nu lät det som att jag tror att jag kan det mesta, men det tror jag inte heller.. jag märker att jag låter vimsig! haha) image10

KANSKE KANSKE kommer en full pojkvän hit inatt och kryper ner hos mig! Haha, ja det kanske inte låter så mysigt, men han skulle ta det lugnt ikväll för att festa ordentligt med mig imorgon istället! <3



Jag har flera levande ljus tända i mitt rum nu, har alltid det när jag pluggar, men nu har jag massa papper och böcker överallt som ligger hotfullt nära lågorna :S Haha.. SCHWOOOOOOOFFFF och allt mitt material + mina ögonbryn.... borta :O
Måste hålla koll på papprerna, ska kanske ha en "täckaövermittbrinnandeskrivbord"-filt i närheten så jag kan kväva den eventuella brasan!

Önska mig lycka till :D

Hehe, jag kommer förresten säkert hinna skriva 15 inlägg till ikväll bara för att jag ska skjuta upp mitt pluggande! MEN SEN ÄR DET ÖVER! (juridiken alltså, inte bloggandet!) ;)

image11

Kommentarer & tankar

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-22 12:36:46

Tjena gumman!
Gör inte festandet till en vana bara... Där försvann coolheten..... Mamma.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela