Lina

Första dagen all ower igen

Publicerad 2008-01-21 10:04:42 i I huvudet på Lina,

Idag var jag uppe med tuppen och skyndade mig till campusbokhandeln och lyckades komma först i kön så jag la beslag på dom enda böckerna i retoriken som fanns där image5
Sedan promenerade jag lättad i hjärtat tillbaka hem och här är jag nu. Det känns som att jag inte vaknat förrns nu!

Har fixat mig i ordning och fräschat till mig, ska gå om ca 30 min eller nått sånt och lyssna på introduktionen.
Nä nu blev jag hungrig! måste gå :P

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela