Lina

Jaha, då var det alltså dags

Publicerad 2008-01-15 19:11:14 i Allmänt,

Hej och välkomna allesammans! (alla två stackare som hittat sig hit)

Tänkte göra ett försök att bli en "bloggare" ...superkooolt!
Frågan är vad jag ska skriva om... mitt superintressanta liv, eller mina superintressanta intressen som jag aktiverar mitt superintressanta liv med varje dag?

Ehm, det här är iallafall jag...
 image1
Om jag var en simpsonkaraktär alltså, vilket jag inte är så särskilt ofta... tyvärr. för jag tror livet skulle vara mycket roligare med homer som granne! Iofs skulle jag bli nådigt irriterad på honom, fattar inte hur Marge står ut. Sen har jag läst Genusvetenskap A också, och man behöver inte ha läst mycket ur en sådan kurs innan man inser att Marge inte har det särskilt bra.... men nog om det :O

Idag var jag och PP (Pojkvännen med inte ett utan TVÅ stora P'n! ...eh... försökte göra en kul koppling till "han med stort H"  fast jag vet inte om det lyckades så bra... ) i alla fall... PP aka Per-Philip, vi var på stan och hämtade ut våra biljetter till HENRIK DORSIN! Tjohej!
Så den 25/1 blir det godkänd kvalitetsunderhållning på hög nivå ;D Ska bli skönt att få lite kultur efter en hel termin utan kultur! (Blev rätt bortskämd med föreställningar av alla slag under min tid som estetare! SAKNAD)

Opponering på fredag och tenta på lördag.... KUL??
Hej pluggpluggeliplugg, min ständigt närvarande vän.

Anna är tillbaka i örebro iallafall!! :D TJOHO!



Kommentarer & tankar

Postat av: Rolf Ivarsson

Publicerad 2008-01-15 22:54:36

Du har flera grammatiska fel i texten, ville bara påpeka det... ;)

Postat av: Lina

Publicerad 2008-01-16 09:56:35

Ja men OJDÅ :P
Jag kan bara kommenera det med att jag är dödligt less på akademiska texter! mitt mål är att komma så långt bort från det som möjligt!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela