Lina

le tireed

Publicerad 2008-01-26 22:35:27 i I huvudet på Lina,

Men ska läsa lite mer retorik, det är spännande :D mycket latinska termer jag måste lära mig!

ars bene dicendi


Här kommer en bild, info går att läsa här under.

image21

Namn: ANNA Enocsson
Ålder: 20+ (21 alltså, inte 29)
Intressen: flum, kröka, samtal om bostadsräntor och TE
Humor: HAHA! JAA humor har hon så det räcker och blir över, jag brukar få lite av hennes humoröverskott ibland.
Ser på: På spåret, bingolotto och antikrundan... ibland känner hon att det trots allt blir lite pensionärsvarning på det, så då klämmer hon in ett avsnitt av bobster så är hon lugn sen.
Pluggar: Lärare in progress, LÅGSTADIElärare om vi ska vara exakta här ;)
Tips: Ge henne inte nötter.
Aktuellt: Flyttar till en lägenhet på sörbyängen strax, studievägen eller nåt sånt.. hm.. fråga mig om ni väldigt gärna vill ha hennes adress!
Det bästa med ANNA: Hon är singel just nu! Bara att läga in en stöt! För att vinna stilpoäng bör du ha stuprörsbyxor och vita hängslen. Kom igen nu killar! Lämna än kommentar om du vill boka in en date! ;)

Kommentarer & tankar

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-27 10:34:14

hahaa du är underbar! jag tvingade dig iofs till detta men men..haha singel just nu. som om jag är jävligt uppbokad:P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela