Lina

Ojoj, träningsdagen nr 1

Publicerad 2008-01-23 21:40:19 i I huvudet på Lina,

Morgonpromenad med Anna
Lunchaerobics med Sandra
Middagsbox med My
Kvällspromenad med PP

Min mobil har räknat 18148 steg idag, och då är aerobicen och boxen inte inräknade. Skulle gärna ha sånna här dagar oftare tack!
Hängde med PP en stund idag på arbetsförmedligen, (han fick sammanlagt vänta drygt 2,5 h :O) Det visade sig vara marknad i stan idag. Höll på att fögås av den underbara doften från alla miljoner munkförsäljare. Jag ÄLSKAR marknadsmunkar!!! MEN .... Jag köpte inga! "Jaha.. hade du inga pengar?" tänker ni kanske.. Jo det hade jag... "Kom inte och säg att du inte köpte det för att det är onyttigt... tror du att Anna Skipper kommer och tar dig då eller??" JO, DET KANSKE JAG TROR! Jag var nyttig, inget annat image5 Ja, okejdå.. lite löjligt kanske det var, men det känns bra nu iaf. Jag lever minst lika bra utan en munk i magen, en sån där härligt varm munk med choklad och strössel på  image18

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela