Lina

Jag tog en ipren.. jag är vek...

Publicerad 2008-07-13 20:54:45 i I huvudet på Lina,

Har haft ont i ryggen en vecka nu, mamma gissar på en inflammation och vill att jag ska ringa doktorn, får väl göra det och höra vad denne säger...

Jobbade ju idag och trodde jag skulle klara mig, men kl 16 stod jag inte ut längre utan tog en ipren. VEK. Jag är av den uppfattningen att piller är för mesar (mensvärk undantaget!) och tar helst inga verktabletter, min kropp fixar biffen själv. Och oftast går det bra utan dessa små vita. Men ack nej inte nu. När det går ut över kunderna och jag knappt kan le, då är det illa. Så, efter knarkandet så var jag mitt vanliga jag igen.

Tillbaka hemma och efter en riktig middag! (Har inte ätit nåt riktigt alls sen PP drog känns det som... det är inte kul att äta själv och så är jag inställd på att äta ur min frys=tråkmat + snålt om cash, lönen kommer på tisdag) Nåja, Unnade mig riktig mat idag i alla fall!

Nu är det jag och flyga drake som gäller medans jag väntar på tvätten som jag satt igång.

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela