Lina

Kommer inte på nån intresseväckande rubrik till mitt alldagliga inlägg

Publicerad 2008-07-10 09:54:24 i I huvudet på Lina,

Godmorgon, har haft en riktigt härlig sovmorgon idag! Ledig dag! Yeehaw

Planerna är att ta det lugnt, ska nog en sväng på gymet och sen hänga med jessica när hon slutar kränga jordgubbar (det är sista dagen för säsongen) Efter kl 15 idag alltså.

Igår myste jag och köpte billigt godis på coop, såg sen att eli stone skulle gå på tv och tänkte; det verkar ju vara en bra film, den kan jag se. Såg den och tyckte att det var ett himla märkligt slut... innan jag fattade att det ju var en serie och inte en film som jag trodde först... jaja...

På fredag blir det personalfest :) ska bli himla kul och spännande :P jag har inte festat nåt sen helgen innan midsommar och kommer nog ta det rätt lugnt imorrn, har inte tänkt röjfesta.

PP ringde igår från mallorca och vi pratade i hela 5 minuter. Saknar honom massor. Men mest av allt längtar jag tills han kommer hem :)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela