Lina

Kort natt, 9 timmars jobb och 50-talsmusik

Publicerad 2008-07-15 18:56:45 i I huvudet på Lina,

Sen kväll efterson söt-PP kom till mig! Men mitt i natten vakande jag av att han sitter i sängen och stirrar på klockan och är helförvirrad och frågar massa, om det varit så länge och vad klockan är... jag svarar slött att klockan är mitt i natten, samtidigt som jag tänker att jag snart ska upp! Klockan 5 ringer min väckarklocka och jag pallrar mig till jobbet som börjar kl 6. 6-15 jobbar jag och hemma väntar en nyvaknad PP

Nu lyssnar vi på 50-tals musik och softar :)



...eh vänta, nu lyssnar vi på metallica, vad hände med 50-tals chillet?



Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-07-16 00:16:06

Naaaaaaw :) Nu är du allt glad att han är hemma :)

Postat av: eBbA

Publicerad 2008-07-16 22:14:29

Tack underbara Lina! Jag får såna anfall ibland, då jag bara vill fly från mitt eget liv, fastän det egentligen är bra... Kanske för att jag saknar så många...

Stor kram tillbaka! Massa värme och sol också!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela