Lina

Storstädning

Publicerad 2008-07-29 22:14:43 i I huvudet på Lina,

Jo, nog kan man göra trevligare saker än att flyttstäda!

Har städat HELA mitt korridorskrypin och packat och grejjat. Det enda som återstår nu är att flytta på sakerna som jag ställt upp så fint på sängen. Det kan dock inte göras förrens PPs far kommer med bil, vilket han gör imorgonkväll/natt. Tordag är the big day!!

Det känns riktigt spännade att bli sambo för första gången påriktigt! Inte länge kvar nu!! ooohh!

Imorgon och på torsdag är jag ledig vilket är perfekt!

waiiihooo!

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-07-29 23:25:41

Ja att städa är pisstråkigt hur rent & fint det än må bli efteråt... och nu får du ju inte ens den lilla fördelen när du ska flytta.



Håller tummarna för att det går smidigt & bra med flyttandet!

Det ska då bli spännande & kul att se hur ni får till det i lägenheten :D

Kram kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela