Lina

Upptatering bigtime

Publicerad 2008-07-19 14:24:15 i I huvudet på Lina,

Eller.. det beror på hur mycket jag orkar skriva :)

PP kom i alla fall hem till mig som sagt i måndagskväll. MYS, har fått en egenhändigt plockad blombukett och ett par supersöta pärlörhängen :D Romantiskt^^

Men ja, i fredags jobbade jag 6-15 igen, och vad tror ni händer på torsdagskväll? Jo, jag och PP bakar en kladdkaka  på kvällskvisten (jag har jobbat till kl 19) och bjuder in Fille och Linda som är hemma från linköping. Sedan drar vi till oset/naturens hus och sitter där ute och eldar (obs. skulle varit grillar om vi hade haft nåt att grilla) Och hur länge sitter vi där? Jo, till si sådär 23.30 när jag börjar vrida på mig och påminna om att jag ska upp kl 5. Summa sumarum somnade jag ca kl 1 = 4 timmars sömn och som toppen på det åkte PP till fjälbacka under dagen då jag jobbade.

Det var bestämt alltså, han drog inte bara :) Hans farmor fyller 80 idag och det är visst värsta släktsamlingen där!

Ledig nu alltså 4 + 2 dagar :D lyckades byta bort mina 2 tre-timmarspass på onsdag och torsdag ;) Fjällbacka here I come! så imorgon kl 11.10 går tåget och 14.48 på fredag är jag back in örebro.


Ha det bra!



jobb har jag ju redan, men klippa mig snart kanske?

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-07-19 22:12:05

Haha håret :D Du kan klippa dig där jag klippte mig om du vill :D Hon var jättebra, jätteschysst också :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela