Lina

Woilaaah

Publicerad 2008-07-27 23:02:59 i I huvudet på Lina,

Sitter hos PP och lyssnar på musik och surfar lite efter en hård dag av svett, jobb och flyttstädning.

Vi har kommit fram till att det blir bäst om jag bor hos pp nu tills vi flyttar ihop i egna lägenheten. Detta för att jag ska kunna flyttstäda lägenheten ordentligt i och med att det är så tight med flytta ut-flytta in.

Efter jobbandet idag (4 timmar 100% OB Hell yeah) så slängde jag en tvätt med allt jag änvänt på x antal dagar + ett par kuddar och diverse sängkläder, min morgonrock fick också en uppfräshning. Svett. Det var asvarmt i tvättstugan, förståeligt men ändå. Puh!
Undertiden tvätten tvättades började jag med all grov-ihopplockning. Hittills har jag 3 sopsäckar täcken, kuddar och kläder, mjuka grejjer alltså... som ska SPARAS, här slängs inget... Förutom ett par trasiga shorts och en blå magtröja från tidigt nittiotal.

Nu softar jag alltså och har fått tillåtelse att smaka några av PPs cheeseballs. Tillåtelse ja, för om jag tår ta som jag vill så äter jag allt! Så jag förstår den stackaren som vill ha lite kvar själv :P



Fjällbacka då?

Jodå, jag kan bjuda på ett litet potpurri av bilder som ni får njuta av!



På ett ungefär. Ta det och lägg till massa solande, slappande och badande i det klarblåa havet så har ni min vecka som i ett nötskal ;)




Varför tänker man så mycket kloka tankar när man sitter i kassan men att det är omöjligt att komma ihåg dom när man kommer tillbaka i verkliga livet? Jag hade kunnat göra världen till en bättre plats om jag bara kommit ihåg dom. suck.


Btw har jag ett jättebra tips till er som just råkat trilla in i min blogg idag, har märkt att jag tappat läsare på sistånde... förståeligt eftersom jag inte skrivit så mycket. Men nu är jag alltså tillbaka och förhoppningsvis får vi internet i lägenheten ;) Men nu till mitt braiga tips!

Följ min blogg på bloggkoll.se, så slipper ni hänga på min blogg när jag inte skriver. Ni skapar en användare på bloggkoll.se och lägger till mig. Tadaaa :) Så ser ni direkt när jag och era andra favoritbloggare skriver :)


Nä, nu har jag ont i huvudet :( Vila och så blir det IKEA + Jobb + Batman begins på bio imorgon :)

kram kräm

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela