Lina

Här igen

Publicerad 2008-06-15 17:23:26 i I huvudet på Lina,

Anledningen till att jag varit osynlig är enkel.

Åkte måndagkväll till sorsele (framme tisdag mitt på dagen) för att överraska lillasyster och lillebror som hade skolavslutning. Därav allt hemlighetsmakeri :)

Det blev lyckat och nu är jag tillbaka igen, tjock i huvudet och hör och häpna.. jag har ONT I HALSEN! Jag som inte varit det minsta sjuk sen jag flyttade till örebro och gud vet när jag var sjuk innan dess, det var iaf väldigt länge sedan. Så det är väl inte så konstigt om jag är sjuk nu. Ingen aptit har jag heller. blöh. Måste lägga mig igen..

Hur som helst, tillbaka i örebro!

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-06-16 01:53:25

Hoppas du hade det toppen hemma och krya på dig!

Sen måste vi försöka knåpa ihop något slags träningsschema innan jag hinner slappa till helt, haha ;P Kram!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela