Lina

Host host blääää!

Publicerad 2008-06-24 10:13:57 i I huvudet på Lina,

Förkyld och uschig fortfarande.

Igår köpte jag strepsils med jordgubbssmak, man inbillar sig ju att dom funkar, dom BORDE ju det eftersom dom är köpta för hutlöst pris på apoteket!

Sen köpte jag listerine också när jag lix var på apoteket, ni vet det som går på reklamen och sprängs i munnen... Riktigt så är det inte, det stegras gravis och tillslut gör det så ont i käften att jag inte klarar 30 sek.... Eller så blir det så för att jag har så mycket skit i munnen så medlet måste jobba hårt! Vem vet...

Nu ska jag gå iväg till coop och handla frukost och sånt... Förresten, vad är det för fel på mig när jag drömmer om min handlalista så jag till och med kommer ihåg vad jag skrev i drömmen? Bra knep ändå, slipper jag anstränga mig så mycket nu :P

Kommentarer & tankar

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-24 21:04:36

Hej Lina!

Såg att du skrivit om listerine och då vill jag bara varna dig. Jag frågade min tandläkare sist vad han tyckte om listerine och då sa han att det enda det gör är att skada slemhinnorna i munnen. Han rekommenderade Flux istället som även det finns på apoteket. Ha en bra sommar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela