Lina

I said Good day!

Publicerad 2008-06-07 10:25:17 i I huvudet på Lina,

Dags för en uppdatering... ehm...

Efter jobbandet i torsdags då jag kom hem strax efter 22 trött som ett as så blev det spontant vattenpiperökning och vin på en filt utanför korridoren. Mysigt! Sedan runt 01.00 snåret promenerade jag och Ajla in till stan och mötte upp PP och grabbarna, där letade vi upp Karl (PPs bror) som tagit studenten. Summa sumarum kom vi hem (även promenad tillbaka) kl 4 ungefär. Härligt med spontana kvällar i goda vänners lag! :)

Tog det bara LUGNT på nationaldagen, hängde med pp, solade, åt rester av Karls studenttårta och mådde gott.

Idag blir det en springrunda, en utstickare till coop för att handla och träffa Jessica som jobbar utanför med jordgubbar :P och en till slappardag. Vi får se om jag orkar städa också...


Haha, förresten så kvaddade jag med cykeln i torsdags också! En sladd på grus i väldigt låg fart. Resultatet blev lite skrapsår på samma ben som har ett jätteärr nu och ett litet hål i shortsen.

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2008-06-07 11:47:24

Du får ta och skaffa knäskydd så de inte blir några fler olyckor ;P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela