Lina

Trött och hungrig

Publicerad 2008-06-18 22:31:08 i I huvudet på Lina,

Jobbat till 22. höll på att gäspa sönder sista 30 minutrarna.. suck... och nu är jag HUNGRIG...

Dagens fränaste:
En mamma kommer till min kassa och har en liten flicka i vagnen, flickan har precis lärt sig prata sådär bäbis-gulligt. Helt plötsligt får hon syn på stora affischer, från halsen och ner av en fotbollspelare som håller på att sparka en boll. Då utbrister hon glatt "ZLATAN!" Mamman tittar förvånat dit och säger "eeh, ja, det kanske är Zlatan..."

Hur roligt var inte det !? :D Låter som att hon har fotbollsfantaster i släkten ;)

så okej, lite kul var det på jobbet idag, eller egentligen gillar jag ju jobbet, så att jag gäspade osv har bara att göra med att jag är trött och förkyld. Jobbet är som bäst när man är på tip top.

nu NATT, säng säng säng sova sova sova SÄNG

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela