Lina

väntan...

Publicerad 2008-06-27 09:59:40 i I huvudet på Lina,

Är det bara jag som har svårt för dom minutrarna innan man ska gå till jobbet eller liknande...

Ska jag gå nu? Nä, då kommer jag nog för tidigt, jag väntar en stund.. *kollar klockan en miljon ggr på 2 min* Kan inte gå än för det är ju dumt att komma 20 min fördidigt, samtidigt för lite tid att hitta på nått nytt här hemma. suck suck suck... och alla värda internetsidor är kollade på och bloggar lästa... Btw skulle jag behöva tips på roliga bloggar att tidsfördriva mig med, mina bloggare har ju som tidigare nämnt slutat blogga tydligen... Men inga modebloggar, det är inte min grej. tack tack :P

ääähhh... nu GÅR jag!

Kommentarer & tankar

Postat av: eBbA

Publicerad 2008-06-27 10:32:49

jag har inte slutat blogga...

Postat av: jessica

Publicerad 2008-06-27 13:24:45

haha jag känner igen det där. om jag är färdig att gå för tidigt så slutar det alltid med att jag blir sen! borde ju inte vara så men det blir liksom så att jag tänker "oj det är en halvtimme kvar. men då kan jag.. diska.. äta en macka.. oj shit nu är det bara 5 minuter kvar! panik!!". men om jag vaknar för sent hinner jag alltid för då skyndar jag mig som om det gällde liv eller död! puh.. :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-06-28 11:28:50

Ja det där känner man ju igen och det slutar alltid me att man blir försenad! Att man aldrig lär sig(:

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela