Lina

MELODIFESTIVALEN!

Publicerad 2008-03-15 17:36:37 i I huvudet på Lina,

Okej, 98.9% av alla jag pratat med håller på BWO, Jag tippar att dom tar hem det..

Men jag kommer ändå att hålla tummarna för RONGEDAL!

 image56


Ikväll blir det tv-tittande hos mig! Vi blir ett gäng som ska kolla in årets händelse tillsammans. Blir KUL! (det har ryktats om en hembakt cheescake också!)

Kommentarer & tankar

Postat av: anna typ tror jag ehh

Publicerad 2008-03-15 17:42:47

kaka och kaka.....en smet..ehh

Postat av: mormor

Publicerad 2008-03-16 07:17:21

Nej,Nej du har helt fel. Charlotte var och är bäst.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela