Lina

spex, förfirande och ledighet på G

Publicerad 2008-03-28 07:21:44 i I huvudet på Lina,

Igår var jag och saya och tittade på örebrospexet! Superkul, och dom är jätteduktiga dom som håller på, en av våra kursare Rebecka är med. Hon hann både med att skrivaom hela sitt tal igår och fixa föreställningen. Starkt jobbat!

Förresten så blev jag ju firad när jag var hemma image5 Jag fyller ju 20 år den 18/4 men kommer inte vara hemma då. Så jag var hemma och fick en digitalkamera och två långschalar av mor och far, och två supersnygga vår-vantar av min talangfulla systeryster som gjort dom själv! (Måste fota vantarna med min nya kamera snart och lägga in en bild på underverken, Ajla blev skitimpad av att elin gjort dom själv!)

Idag avslutande tal, och sen LEDIG hela helgen! JA, det är SANT! :D LEDIG!

Kommentarer & tankar

Postat av: Syster <3

Publicerad 2008-03-28 20:41:07

haha, jomen visst är jag talangfull! :} ^^
saknar dig redan :( vi ses i sommar! kommer du inte att vara på min avslutning?...

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela