Lina

Vilket väder!

Publicerad 2008-03-10 16:13:10 i I huvudet på Lina,

Knas knas!
Sol/moln/regn/sol/vår/höst tja.. jag vet inte alls vad det är just nu..
Eller just NU sticks det i ögonen av solen som speglas på husväggen jag tittar ut på. ser en REGNBÅGE också! :D

Morgonträning och har skrivit ett tal + snart klar med rekommendationerna till mig själv! Om jag orkar ska jag börja jobba på mitt avslutande tal, eller på min redovisning om retoriken under antiken. Men det vette tusan ;)

Huvudet är fortfarande kvar i göteborg och på pliktverket, men den börjar komma hem sakta och säkert. Har pratat med Lisa om våra erfarenheter av testerna och det känns sådär konstigt, jag vet varken ut eller in och ju mer jag tänker på det destå mer osäker blir jag. Jag har ju en plan B (som innehåller jag och älskling i samma lägenhet) men jag VILL ju till umeå (förlåt söt) Jag vill bli polis, jag vill jobba, jag vill bo närmare hem, jag vill vara nära min syster som flyttar till vännäs till höst (utanför umeå) jag vill jag vill jag vill VILL! Och det KAN bli så, om jag var tillräckligt bra förra veckan... Förstår ni hur knäppt det känns! .. om jag var tillräckligt bra . och det får jag inte veta förrens i mitten på MAJ. Jag hade velat få veta det direkt jag var där..
Efter intervjun: Ja, du låter ju som en spännande, sympatisk och stark människa, klart du ska bli polis, varsågod intagninsbeskedet till polisutbildningen i umeå / Nej tyvärr, du är fortfarande för ung och dum, men sök gärna nästa omgång då vi bara tar in 350 istället för 830 personer.

WAAH

Kommentarer & tankar

Postat av: Therrorese

Publicerad 2008-03-10 23:06:12

Jag vet hur de funderingarna går....det snurrar ständigt i huvet. Men nu kan du pusta ut en stund ju Inte mer du kan göra just nu. Det kommer gå fint ska du se!!
Förresten, behöver man ha nåt speciellt på sig? Står inget om träningskläder, behövs det?

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela