Lina

sommarschema

Publicerad 2008-05-28 21:51:01 i I huvudet på Lina,

Jobbade idag och satt i kassan hela tiden! Jag känner min jättenöjd att jag inte fått ont i huvudet! :P Det går bättre och bättre och de övriga i personalen är superbra och hjälper mig när det behövs.
Fick tom beröm av en kund idag "Det går ju bra det här trots att du är ny på jobbet!" (det står att jag är ny på min namnbricka) "ja" sa jag "jag fuskar lite, har jobbat på butik förut, i mitten av lappland"... till svar fick jag ögon som tefat och hakan i golvet :D hehe.

Imorgon jobbar jag också, och på fredag, och på lördag... :P men söndagen är vigd åt opponeringsskrivande :)

Fick mitt sommarschema idag också.. jobbar i snitt 3,3 dagar i veckan.. GIVE ME MORE! säger jag bara! Jag ska säga det till Lena(hon som fixar det som rör personalen) Hon kommer älska mig ;) haha

Vad tråkig jag är som bara pratar jobb... men just nu är det liksom det som händer i mitt liv... jag längtar tills jag och PP får tag på en lägenhet! <3

Nu är det typ natt eller nåt eftersom jag ska upp imorgon kl 6 och börja jobba kl 7.30..

vi höres!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela