Lina

wakeupcall

Publicerad 2008-05-08 21:50:53 i I huvudet på Lina,

Phew, satt och slappade hos PP i godan ro idag när jag får ett telefonsamtal av my, det lät ungefär så här:

My: Hej, vart är du?
Jag: Hos PP och solar!
My: eeeh.... Men träningen?
Jag: Men den är ju flyttad, idag är det är ju bara ons.... (inser mitt misstag och kollar i panik på klockan 18.05, och träningen börjar kl 18.15) jaha.. men.. eeh... hur ska vi nu göra?? ...
My: Vad har du för kläder på dig? (syftandes till om det är lämpliga träningskläder, inget annat)
Jag: shorts och en bh utan axelremmar (inte bra träningskläder)... ska vi skita i det? Jag hinner nog inte.
My: Kan du inte komma ändå!?
Jag: Okej! Vi ses snart! *klick*

Jag slänger mig på cykeln, susar hem och byter om. slänger mig iväg igen och trampar det bästa jag kan till GIH-huset. Rusar in lagomt för att se my utanför och tränaren i dörren = dom har inte börjat än! I MADE IT!
Sen att det bara var sex personer som dök upp och det nästan blev inställt är ju en annan historia, vi fick träna i alla fall!

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2008-05-08 22:27:28

Jag var också helt säker på att det var onsdag idag! Läskigt! Men imorgon är det fredag. Vi ses klockan tio. :) kram kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela