Lina

Dagens åstakommanden och formuleringar

Publicerad 2008-11-10 22:51:25 i I huvudet på Lina,

Årets första julmust och skumtomtar, lycka!

Äppel, päron och vaniljkeso, himmelskt gott på min macka! Vem hade kunnat ana?

Kvällsarbete lunchträning och alldeles förmånga geishachokladbitar.

En "att göra"-lista som drastiskt krympte ju längre dagen förflöt och jag fick tummen ur.

Storhandling som heter duga inklusive silverglittrande små ljusgranar och en ny mobiltelefon till herrn i huset, allt väldigt oplanerat men riktigt lyckat!

Lunchande med jobbarkompisar imorgon, samt möte med Marianne från Öuif, samt coreträning kl 17, samt streetdance kl 19.15. Där någonstans skulle jag hinna med att laga en ny spännande måltid innehållandes kronärtskockshjärtan. Hur det blir med det får vi se, det löser sig.

Allt löser sig, förr eller senare!

På agendan ikväll står Per-Philip, bara Per-Philip! <3

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-11-11 00:32:49

Du är produktiv i alla fall & gör någon samhällsnytta, till skillnad från mig idag haha.



Btw gav ditt nummer till Örebros ombudsman för SSU så han borde ringa dig snart :) det var produktivt haha de retade mig sedan för att jag gav bort medlemmar till andra distrikt :( hahah ne, det var en god gärning :) ses imorgon, streetdance?

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela